تاریخ انتشار:

بلبرینگ هلی شات

بلبرینگ هلی شات

بلبرینگ کواد کوپتر و کاربرد این وسیله

هلی شات‌ یا کوادکوپتر دستگاهی است که کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع نظامی، آب‌و‌هوا، تصویربرداری و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله کوچک و مفید از راه دور کنترل می‌شود به‌همین دلیل، مهم است که قطعات آن از جمله بلبرینگ کوادکوپتر از کیفیت بالایی برخوردار باشند و زود به زود خراب نشوند. اگر از طرفداران هلی شات هستید و می‌‌خواهید با اجزای کاربردی این دستگاه مخصوص بلبرینگ هلی شات بیشتر آشنا شوید در این مطلب از مرکز فروش بلبرینگ با ما همراه باشید. 
اگر هر سوالی درباره بلبرینگ هلی شات دارید نیز با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار دهند، این قطعه را برای شما می فرستیم.

چه بلبرینگی‌ برای هلی شات مناسب است؟

هلی شات، دستگاه کوچکی است ازاین‌رو اجزا و قطعات آن در سایز بسیار کوچک تولید می‌شوند. بلبرینگ مینیاتوری، یاتاقانی است که در‌ این وسیله مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین پارامترهایی که در خرید بلبرینگ سوزنی در هلی شات و بلبرینگ مینیاتوری باید مورد توجه قرار بگیرند عبارتند از: 
  • مواد بدنه بلبرینگ،‌ طرح، بار، آب‌بندی و فاصله شعاعی باید استاندارد باشند.
  • مواد حلقه توپی‌ باید از فولاد کروم ساخته شود، چراکه این فلز دارای ظرفیت بار بالا و صدای کم‌ است.
  • جنس بدنه باید از فولاد ضدزنگ باشد که قادر به تحمل بار و سرعت چرخش بالا است.

خصوصیات فنی بلبرینگ هلی شات چیست؟

بلبرینگ هلی شات که در فروشگاه اینترنتی بلبرینگ ما موجود است و به‌فروش می‌رسد دارای خصوصیات فنی خاصی است. این بلبرینگ‌‌های مینیاتوری اغلب قطر داخلی و خارجی به ترتیب 7 میلی متر و 11 میلی متر دارند. تلرانس قطر داخلی و خارجی این بلبرینگ‌های مینیاتوری 0.008- میلی‌متر تا 0 است و عرض بلبرینگ‌های مینیاتوری 3 میلی‌متر و تلرانس عرض 0.12- میلی‌متر تا 0 است.
بلبرینگ‌ مینیاتوری هلی‌ شات دارای ساختار تک ردیفی s هستند و جهت بار آن‌ها شعاعی است بنابراین، می‌تواند بار شعاعی بسیار بالایی را تحمل کنند. با این حال، تفاوت‌های جزئی در بزرگی بار شعاعی استاتیکی و دینامیکی آن وجود دارد. این بلبرینگ‌های مینیاتوری می‌توانند عملکرد قابل اعتمادی در گشتاورهای عملیاتی کم و برای بارهای شعاعی متوسط و همچنین بارهای رانشی ارائه دهند.

چگونه از خرابی بلبرینگ هلی شات جلوگیری کنیم؟

اگر برای خرید نیدل بیرینگ هلی شات به بلبرینگ فروشی در تهران مراجعه می‌کنید باید با خطرات و آسیب‌های بالقوه این قطعات آشنا باشید تا محصولی مناسب و منطبق با استاندارد انتخاب کنید‌. به بلبرینگ مینیاتوری کوادکوپتر نباید نیروی بیش از اندازه وارد شود، چراکه ممکن  است به مسیرهای یاتاقان آسیب وارد شود و گشتاور و سطوح نویز افزایش یابد.
از طرفی دیگر، شفت و محفظه یاتاقان باید با یکدیگر متحدالمرکز باشند به خصوص زمانی‌که دو یا چند یاتاقان مینیاتوری دارای یک عضو مشترک هستند. مهندسان امر توصیه هایی در مورد نحوه نگهداری از یاتاقان‌های مینیاتوری نیز ارائه می‌دهند. اول از همه، این بلبرینگ‌های مینیاتوری برای حفظ عملکرد مناسب و طول عمر به روانکاری منظم نیاز دارند. ;
قبل از استفاده از بلبرینگ مینیاتوری فروشگاه مرکزی بلبرینگ آن‌ها را در معرض محیط آلوده قرار ندهید. علاوه‌براین، در هنگام پاک کردن اجزای  بلبرینگ‌های مینیاتوری باید از وارد شدن پرز به داخل آن‌ها جلوگیری‌ شود.
این بلبرینگ‌ها را باید با استفاده از یک پارچه مخصوص و بدون پرز تمیز کنید‌. مهم است بدانید که بارهای ارتعاشی یا ضربه‌ای می‌توانند بلبرینگ‌های مینیاتوری را به خطر بیندازند به‌طور مثال، زمین خوردن بلبرینگ یا قرار دادن آن بر روی یک سطح سخت به خرابی بلبرینگ منجر می‌شود!
بلبرینگ هلی شات

چگونه بلبرینگ هلی شات را تعویض کنیم؟

نصب یاتاقان کوادکوپتر شامل چند مرحله است که رعایت دقیق آن‌ها برای اطمینان از عملکرد صحیح هلی شات ضروری است. برای تعویض و‌ نصب و نگهداری بلبرینگ جدید به ابزارهایی مانند پیچ گوشتی، دم باریک، محلول پاک‌کننده، گریس بلبرینگ و پارچه نیاز دارید. بعد از تهیه لوازم نصب بلبرینگ کوادکوپتر به روش زیر عمل کنید:
  1. خاموش کردن هلی


    در ابتدا مطمئن شوید که کوادکوپتر (هلی شات) خاموش است، ملخ‌ها را با احتیاط جدا کنید تا از آسیب‌دیدگی آن‌ها جلوگیری شود. از پیچ گوشتی مناسب برای جدا کردن پیچ‌های محفظه موتور استفاده کنید.
  2. دسترسی به بلبرینگ‌ها


    محفظه موتور را برای دسترسی به یاتاقان‌ها باز کنید، در این هنگام مراقب قطعات کوچک باشید.
  3. برداشتن بلبرینگ قدیمی


    از دم باریک برای بازکردن بلبرینگ قدیمی استفاده‌ کنید. اگر بلبرینگ‌ها گیر کرده‌اند کمی گریس به آن‌ها بمالید و اجازه دهید چند دقیقه بماند و دوباره امتحان کنید.
  4. تمیزکردن محفظه بلبرینگ


    برای تمیز کردن محفظه یاتاقان و شفت موتور از محلول تمیزکننده مانند ایزوپروپیل الکل استفاده کنید.
  5. نصب بلبرینگ جدید


    یاتاقان‌های جدید را با دست تمیز نگه دارید تا از آلوده شدن آن‌ها به خاک یا روغن جلوگیری شود. بلبرینگ‌های جدید را به آرامی در جای خود فشار دهید، آن‌ها باید بدون اجبار به خوبی جا بیفتند.
  6. گریس کاری بلبرینگ


    مقدار کمی روان کننده بلبرینگ را به بلبرینگ‌های جدید بمالید. از روغن کاری بیش از حد خودداری کنید، زیرا روان کننده اضافی، آلودگی را جذب می‌کند.
در ادامه ویدئوی‌ نصب بلبرینگ هلی شات را مشاهده می‌کنید:

خرید بلبرینگ هلی شات از مرکز فروش بلبرینگ

بلبرینگ جزوی جدانشدنی از انواع دستگاه‌ها است. افراد بسیاری برای خرید بلبرینگ از بازار لوازم یدکی تهران به‌ این شهر می‌روند و زمان زیادی را برای پیدا کردن بلبرینگ فروشی عمده در تهران صرف می‌کنند. فروشگاه اینترنتی بلبرینگ برای دسترسی راحت مشتریان سایت خود را راه‌اندازی کرده است.
با مراجعه به سایت مرکز فروش بلبرینگ می‌توانید به محصولات این فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید. محصولات برند سون استار در فروشگاه مرکزی بلبرینگ همراه با ضمانت نامه یکساله به‌فروش می‌رسد. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید خرید خود را انجام دهید. 
شما می‌توانید برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره با شماره تلفن‌ همراه 09122136592 و یا شماره ثابت  02133957738 تماس بگیرید و با کارشناسان این فروشگاه گفتگو کنید.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription