تاریخ انتشار:

نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

غرفه بلبرینگ فروش در نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو
نمایشگاه‌های قطعات خودرو به‌طور سالانه در تهران و سایر شهرهای ایران برگزار می‌شود که شرکت‌های مختلفی نیز در‌ آن حضور می‌‌یایند. هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه تهران و در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مرداد برگزار شد. در‌ این رویداد مقامات سیاسی مختلف از وزارت خانه‌ها و مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و از دستاوردهای شرکت‌های ایرانی و خارجی دیدن کردند. در‌ این مطلب به ارائه گزارش جامعی از این نمایشگاه می‌پردازیم.

معرفی نمایشگاه قطعات خودرو تهران

یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخل ایران که پلی میان تولیدکنندگان و کارخانجات محسوب می‌شود، نمایشگاه قطعات خودرو تهران است‌. این رویداد هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. مدیران کارخانه‌های خودروسازی با بازدید از این نمایشگاه با جدیدترین دستاوردهای قطعه‌سازان خودرو آشنا می‌شوند و محصولات موردنیاز خود را سفارش می‌دهند. بنابراین این رویداد یک فرصت تجاری مهم برای شرکت‌ها محسوب می‌شود تا مشتریان جدیدی را پیدا کنند. در نمایشگاه قطعات خودرو همچنین به‌‌روزترین فناوری‌هایی که در تولید قطعات بکار می‌رود معرفی می‌شوند تا شرکت‌ها با نحوه ساخت یک محصول آشنا شوند.
غرفه بلبرینگ فروش در نمایشگاه قطعات خودرو


شرکت کنندگان در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

نمایشگاه قطعات خودرو تهران از پرشورترین رویدادهایی است که در ایران برگزار می‌شود‌‌. در این نمایشگاه نزدیک به ۶۰۰ شرکت داخلی و پانصد شرکت خارجی از کشورهای چون چین، ترکیه، آلمان، ایتالیا، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان و اندونزی حضور داشتند و بیش از ۶۰ هزار نفر نیز از آن بازدید کردند.
در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در تهران تولید کنندگان و صنایع وابسته به خودرو مانند بلبرینگ، قطعات داخلی موتور، نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی خودرو، شرکت‌های تامین بلبرینگ صنعتی، تولیدکنندگان لوازم جانبی خودرو و سایر شرکت‌ها حضور داشتند. برخی از شرکت‌.کننده‌های این رویداد عبارتند از:
●    بلبرینگ سون استار
●    شرکت همگام آفرین رهرو
●    جهان پارت آریا
●    گروه صنعتی چکاد
●    گروه صنعتی سوگند
●    گروه فولاد مبارکه
●    شرکت خدمات فنی تریلر رستمی
●    فنام
●    شیدکو
●    آذین قطعه
●    نوین پردازان
●    و…

غرفه داران نمایشگاه قطعات خودرو تهران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در تهران با استقبال زیادی از سوی شرکت‌ها و قطعه سازان همراه شد تا جایی که غرفه‌های موجود در‌ آن دارای تنوع بالایی بودند.‌ از جمله غرفه‌های فعال در این نمایشگاه می‌توان به قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، غرفه تحقیقات و طراحی مهندسی،‌ اتوسرویس، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بخش بازرگانی و خدمات پس از فروش، غرفه برای بخش لوازم تزئیناتی خودرو، بخش تعمیر‌ و نگهداری خودرو، بخش محصولات پاک‌کننده خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرو اشاره کرد. در این نمایشگاه مدیران فروشگاه اینترنتی بلبرینگ سون استار نیز حضور داشتند که به تعامل و گفتگو با فعالان حوزه خودرو پرداختند.
غرفه بلبرینگ فروشی تهران در نمایشگاه قطعات خودرو


هدف از برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو تهران

برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو در تهران به‌عنوان پلی میان‌ قطعه‌سازات و شرکت‌های خودروسازی عمل می‌کند. این رویداد به تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات فرصت می‌دهد تا آخرین دستاوردها، فناوری‌ها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند و با ارائه محصولات جدیدشان، مشتریان را به خرید تشویق کنند. شما در این نمایشگاه تعداد زیادی بازدیدکننده از شهرهای مختلف مشاهده می کردید که به دنبال بلبرینگ فروشی در تهران می گشتند. همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای تبادل اطلاعات، تجارب بین قطعه‌سازان و کارخانه‌های خودروسازی محسوب می‌شود. برخی از مهم‌ترین اهداف این رویداد عبارتند از:
●    نمایش و عرضه جدیدترین قطعات کارخانه‌ها مانند بلبرینگ skf
●    معرفی دستاوردهای شرکت‌های حاضر در صنعت خودرو
●    ایجاد بستری برای تولیدکنندگان داخلی و قطعه‌سازان خودرو
●    امکان گفتگو با افراد علاقه‌مند به این حوزه و جذب نیروهای جدید
●    ایجاد فضایی برای صحبت با بازاریابان و مدیران فروش شرکت‌های مختلف
●    امکان گفتگو و تبادل نظر با شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه
بلبرینگ سون استار در نمایشگاه قطعات خودرو تهران


حضور شرکت سون استار در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

شرکت سون استار یکی از تامین‌کنندگان معتبر بلبرینگ و رولبرینگ‌های ماشینی، صنعتی، کشاورزی و راهسازی محسوب می‌شود که در نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در تهران حضور داشت. هدف شرکت سون استار از حضور در این نمایشگاه معرفی جدیدترین محصولات و همچنین آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های ایرانی و خارجی در این حوزه بود.
شرکت سون استار خود را نسبت به خریداران متعهد می‌داند به‌همین، دلیل بلبرینگ و گریس سون استار را به‌طور سفارشی در کشور چین‌ تولید می‌کند و با ضمانت یکساله به فروش می‌رساند. خریداران در صورت بروز مشکل می‌توانند قطعات معیوب را در زمان گارانتی به سون استار بازگردانند و قطعه‌ای نو تحویل بگیرند.
مدیران شرکت سون استار با حضور در نمایشگاه‌های قطعات خودرو به معرفی محصولاتشان می‌پردازند. این شرکت همچنین با نظرسنجی از مشتریان قبلی خود سعی می‌کند تا از مشکلات احتمالی در قطعات مطلع شود و در راستای رفع آن‌ها گام بردارد.
در‌ادامه به برخی از مهم‌ترین محصولات سون استار (فروشگاه مرکزی بلبرینگ) اشاره می‌کنیم. لازم به ذکر است با مراجعه به صفحه لیست قیمت سون استار به نرخ روز این قطعات دسترسی خواهید داشت.
1.    بلبرینگ تایم سراتو، النترا، هیوندا، کوپه، توسان
2.    بلبرینگ تایم جک J3 و پروتون 
3.    بلبرینگ چرخ جلو و عقب خودرو‌های ال ۹۰، ۲۰۶، ۴۰۵ و…
4.    بلبرینگ چرخ جلو سراتو، چانگان CS35
5.    بلبرینگ چرخ جلو ورنا، s3 &JAK j3   ، آوانته
6.    توپی چرخ عقب سانتافه
7.    کلاچ کاپرا و مزدا کارا با هزار خاری دار
8.    بلبرینگ چرخ جلو هایما s7
9.    بلبرینگ توربین دندانپزشکی
10.    رولبرینگ یا بلبرینگ دستگاه سنگ شکن
برای خرید و سفارش انواع بلبرینگ از شرکت سون استار می‌توانید با شماره تلفن‌های 0912 2136592 و 02133957738 تماس بگیرید و یا به تلگرام و واتساپ پیام دهید.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription