تاریخ انتشار:

انواع بلبرینگ بنا بر دسته بندی بلبرینگ skf

انواع بلبرینگ بنا بر دسته بندی بلبرینگ skf

انواع بلبرینگ بنا بر دسته بندی بلبرینگ skf به شرح زیر است: 


  • طراحی منحصربه‌فرد این قطعه باعث شده است که عمر طول آن بسیار افزایش پیدا کند، هلدر به‌صورتی بهینه‌شده است که نگه‌دارنده‌های ساچمه‌های سوزنی و خود ساچمه‌ها مانع از تمرکز بیش‌ازحد فشار در نقاط خاص شود. اگر بخواهیم ویژگی‌های این قطعه را نام ببریم می‌توانیم به سطح مقطع کم، ظرفیت تحمل بار و سختی زیاد اشاره کرد.
    فروشگاه اینترنتی بلبرینگ مرکز، عرضه کننده انواع بلبرینگ صنعتی، رولبرینگ، تسمه، زنجیر کابل، ریل و واگن و ... تماس با شماره‌های 02133962205 و 02133962206

    انواع بلبرینگ


  • این بلبرینگ‌ها دارای رینگ‌های داخلی و خارجی هستند که نسبت به یکدیگر در جهت محور بلبرینگ جابه‌جا می‌شوند. به زبان ساده‌تر این نوع از بلبرینگ‌ها از نوع شعاعی بوده ولی این توانایی را دارند که هم‌زمان با بارهای شعاعی و محوری هم عمل کنند.

    انواع بلبرینگ



  • یکی از رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین نوع بلبرینگ محسوب می‌شوند. به دلیل طراحی بی‌نظیر این بلبرینگ ویژگی‌های خاصی هم دارد که می‌توان به اصطکاک پایین و صدا و لغزش بسیار پایین در سرعت‌های بسیار بالا اشاره کرد.

    انواع بلبرینگ



  • این نوع بلبرینگ که بیشتر در صنایع ریسندگی و بافندگی استفاده می‌شود دارای دو ردیف ساچمه هم‌تراز هستند که باعث شده‌اند اصطکاک بسیار کم در زمان شروع به کار داشته باشند و بسیار کم‌صدا و کم لغزش نیز هستند.


    انواع بلبرینگ



  • این بلبرینگ هم به‌صورت یک‌جهت و هم به‌صورت دو جهتِ وجود دارد. طراحی این بلبرینگ‌ها به‌طوری است که فقط برای بارهای محوری ساخته‌شده‌اند و نباید برای بارهای شعاعی از آن‌ها استفاده کرد.

    انواع بلبرینگ




  • این نوع رولبرینگ هم مانند بلبرینگ شیار عمیق است و تقریباً همان ویژگی‌ها را دارد. در این نوع قطعه اغلب از روغن‌کاری نوع گریس استفاده می‌شود.


    انواع بلبرینگ




  • این نوع رولبرینگ به خاطر اینکه در سایزها و کلاس‌های مختلفی وجود دارد طیف گسترده‌ای از ماشین‌آلات صنعتی از آن استفاده می‌کنند. طراحی این قطعه به‌گونه‌ای است که از تمرکز تنش در نقاط مختلف ساچمه جلوگیری کرده و باعث افزایش طول آن می‌شود.


    انواع بلبرینگ



  • انواع بلبرینگ
>> اخبار مرتبط:
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription