تاریخ انتشار:

گزارش هفدهمین نمایشگاه قطعات لوازم خودرو در نمایشگاه بین المللی

گزارش هفدهمین نمایشگاه قطعات لوازم خودرو در نمایشگاه بین المللی
از تاریخ 9 تا 12 آبان 1401 در نمایشگاه بین المللی تهران واقع در خیابان سئول هفدهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو برگزار شد و بسیاری از شرکت‌ها و سازندگان قطعات صنعتی و لوازم خودرویی حضور داشتند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خودرو

در این نمایشگاه سالن 38 قطعات یدکی و صنعتی خارجی در دسته خودرو و سازندگی قطعه حضور داشتند.
سالن میلاد و خلیج فارس در اختیار سازندگان خودرو ایرانی همان ایران خودرو و سایپا بود.
به گزارش سایت برگزار کننده نمایشگاه تعداد زیادی قطعه‌سازان داخلی و خارجی برای اولین بار در نمایشگاه توانستند همه سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی را پر کنند و بیش از 70 هزار متر مربع فضا از نمایشگاه، در اختیار تولید‌کنندگان قطعات و وارد کنندگان و سازندگان بود، در واقع تمام فضای نمایشگاه، در این حوزه فعال شد.
با اینکه در 50 امین روزهای قطعی پیام‌رسان‌ها و برخی شبکه‌های اجتماعی پر بیننده بودیم، عجیب بود چطور همگی با خبر شدند و چطور این تعداد افراد برای بازدید از شهر‌های مختلف حاضر بودند.
مردم خود چاره‌ساز شده‌اند و به یکدیگر به هر نوعی و با همه محدودیت‌ها و سختی های این روزها خبر دادند!
هوا عالی بود و البته ماشین های برقی شما را نزدیک هر سالنی که می‌خواستید می‌بردند. بلیط نمایشگاه برای هر نفر 20 هزار تومان بود، پارکینگ نمایشگاه پر بود و زمان ورود و خروجی ترافیک سنگینی داشتیم.

لوازم خودرویی لاستیک و پلاستیک

شرکت های تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی و لاستیکی، مانند شلنگ های خودرو که ویترین های صنعتی زیبایی از انواع محصولاتشان در سایز های مختلف داشتند، خودرو سازها می توانستند با این تولید کنندگان مستقیم ارتباط بگیرند، معمولا همه مواد اولیه را هم در غرفه خود برای توضیحات کامل داشتند.

لاستیک خودرو

تولید‌کنندگان لاستیک خودرو از دیگر شرکت های حاضر بودند که لاستیک خودرو های مختلف را تولید کرده و با کیفیت‌های مختلف به نمایش گذاشته بودند، برخی از غرفه ها دستگاه‌های کنترل کیفیت خود را نیز به سالن آورده بودند و به بازدید‌کنندگان گزارش کاملی می‌دادند.
تولید کنندگان قالپاق و رینگ لاستیک هم در سالن هایی دیده می‌شدند.


اورینگ

غرفه‌ای دیگر انواع اورینگ را تولید می‌کرد و با دستگاه کوچکی مقاومت قطعه را در شرایط رطوبتی و دما توضیح می‌داد. کارشناسان ما در مرکز فروش آنلاین بلبرینگ، قراردادهای همکاری جهت فروش آنلاین اورینگ با ایشان منعقد نمود تا مستقیم با کیفیت خوب به دست مصرف‌کنندگان صنعتی برساند.
اورینگ ها در سایز های قطر داخلی و قطر خارجی متنوع و حتی با ارتفاع و پهناهای مختلف تولید می‌شدند. سازندگان ماشین تولید قطعات نیز مشتری این غرفه بودند.

تیغه‌های برف‌ پاک کن

تولید کنندگان تیغه‌های برف پاک کن برای انواع ماشین ها توانسته اند تیغه های مناسب تولید کننده که البته کیفیت آن را باید از مشتریانشان پرسید.

متخصصان صنعت خودرو

نمایشگاه مملو بود از افراد صنعتی و مهندسان تولید و متخصصان اندازه‌گیری دقیق
تحصیلات این افراد در رشته‌های متنوع صنعتی و خودرویی مانند مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع، مهندسی متالوژی و مواد، کارشناس ابزار دقیق یا متخصصین نرم افزارهای گرافیکی و نقشه‌کشی بودند. همچنین متخصصان بازاریابی و آمار و نرم افزار در این بین حاضر بودند. یکی از چگونگی مچ شدن قطعات برای مشتریان توضیح می‌داد و یکی تعداد قطعاتی که می‌توانند در، یکماه تولید‌کنند، را می‌گفت.

سازندگان ماشین‌های تولید

در هر سالنی افراد بسیار فنی می‌دیدیم که می‌توانستند ماشین قطعه سازی تولید کنند، این افراد و نگاه فنی آنها به صنعت چرخ اول چرخه‌های سازندگی هستند، معمولا بسیار ماهرند و در یک سوله می نشینند و آنچه شما برای تولید و سری سازی یک قطعه بخواهی را برایتان طراحی می کنند. یکی دستگاه بسته بندی ساده‌ای می خواهد، یکی ماشین تراشکاری و این سازندگان همیشه برای هر ماشینی که زیاد می چرخد و بسیار روان هست، بلبرینگ لازم دارند که کارشناسان سایت مرکز فروش بلبرینگ، با هر یک مذاکراتی کردند تا در آینده فروش آنلاین بلبرینگ نسوز را برایشان در دسترس کنیم.
در فضای باز نمایشگاه گاهی غرفه‌هایی بودند که دستگاه بزرگ cnc یا همان دستگاه تراشکاری داشتند، ما برای شما بلبرینگ مناسب هر دستگاه تراشکاری را معرفی می کنیم. بلبرینگ دستگاه سنگ شکن هم تخصص ما در مرکز فروش بلبرینگ است.
زنجیرهای صنعتی بزرگ هم در فضای باز بودند که در دستگاه‌ها و ماشین‌های بزرگ و حین استفاده به نمایش گذاشته شده بودند.

غرفه بلبرینگ سون استار

غرفه ای حدود 20 متر در سالن 35 نبش و گوشه سالن حضور داشتیم، با تابلوهای سفید و قرمز برند سون استار، 5 کارشناس فنی که مدام در حال پاسخگویی بودند. بلبرینگ به نسبت دیگر قطعات خودرو و دیگر قطعات صنعتی همیشه پرمصرف است زیرا هر چرخی که میچرخد، هر سطحی که می لغزد برای روان بودن و سریع کار کردن و آسان حرکت نمودن، بلبرینگ نیاز دارد.
حدود 7-8 غرفه برندهای مختلف بلبرینگ در کل نمایشگاه بودند.


بلبرینگ ماشینی

بلبرینگ سون استار برای انواع خودرو بلبرینگ دارد، هر آنچه از هر برندی را پیدا نمی کنید در همین فروشگاه می توانید بیابید و نگرن پیدا نکردن لوازم خودروی چینی و کره‌ای خود هم نباشید، ما برای شما یافته‌ایم. به تنوع بلبرینگ ماشینی سون استار دقت کنید.
جیلی، دوو، ایسوزو، هایلوکس، پروتون، کرولا، پیکاپ، اچ سی کراس، چیلی و بسیاری دیگر را از sevenStar Bearing بخواهید.
یک مشتری از شهری برایمان سبد گلی بزرگ می آورد، یک مشتری سوغاتی زیبا از شهرشريال یک مشتری سفارش خرید می‌داد و افتخارمان این هست که مدام در حال کار با شهرهای مختلف ایران زیبا هستیم. از گرگان و شیراز و بوشهر و کرمان و سسندج آمدند تا آمل و شهریار و همین تهران.



کاسه نمد سون استار

برای انواع خودرو‌های مختلف کاسه نمد هم با برند سون استار موجود هست

گریس سون استار

گریس مناسب هر جنس بلبرینگ رمز سلامت نگاه داشتن آن هست. مجموعه سون استار گریس مناسب بلبرینگ خود را نیز دارد که در بسته بندی کوچکی برای شما تهیه شده است و با استفاده همین گریس طول عمر بلبرینگ ماشینی خود را بیشتر می‌کنید.

سازندگان داشبود و اتاق خودرو

در همان سان‌ها که ایران خودرو و سایپا مستقر بودند شما جلو داشبورد کامل ماشین را جدا روی میز و در دکور می توانستید ببینید، شرکت های ایران یا با مونتاژ یا با ساخت این قطعات داشبوردهای زیبایی را به نمایش گذاشته بودند. کلیدهای روی فرمان، ابزار برف پاک کن و کلیک چراغ خودرو همه در این داشبوردها و حتی جدا جدا در ویترین بودند.
صندلی های مختلف طراحی شده برای اتاق خودرو از دیگر اقلام نمایشی در این سالن بود که هر بیننده را به یاد بازی‌های مسابقه ماشینی می انداخت.

از دیگر قطعات مرتبط با اتاق خودرو انواع فنر و کمک فنر بودند طبق عکس زیر.




ابزارآلات کارخانه‌ای

شوینده‌های صنعتی، ماشین‌های تمیزکننده فضاهای بزرگ و جارو‌های صنعتی بسیار حجیم هم در سالن 35 دیده شدند که مشتریان آنها کارخانه‌های بزرگ بودند. این ماشین ها برای نظافت صنعتی هستند شامل زمین شوی صنعتی، واتر جت صنعتی، جارو، مکنده و بخارشوی صنعتی.

دستگاه‌های عیب‌یاب خودرو

ماشین‌های اسکن موتور خودرو نیز در نمایشگاه بودند، مخاطبین این دستگاه‌ها معمولا تعمیرگاه‌های بزرگ هستند، کالای مهمی دارند و مشتری های خاص و شناخته شده که غرف خلوتی داشتند ولی قدرت این موتور اسکن ها نه در غرفه بلکه در توانایی فنی ایشان در ساخت دستگاه است، البته اینکه ساخت را خودشان انجام میدهند یا وارداتی و مونتاژ هستند را، نمیشد متوجه شد. دارای تجهیزات تعمیرگاهی سنگین و تجهیزات تعمیرگاهی سبک بودند.



انجمن سازندگان قطعه

می دانستید انجمن سازندگان قطعه داریم؟ در سالن میلاد یک غرفه ساده بود که قوانین زیر را داشت و با عضویت در آن غرفه به عنوان سازنده حمایت های جالبی را دریافت می کردید.
قوانینش را در زیر ببینید:
  • پیگیری مشکلات هر قطعه‌ساز 
  • معرفی اعضا به یکدیگر برای فعالیت در بازار خارجی و داخلی
  • دسترسی به اخبار روز صنعت
  • معرفی نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی و همایش‌ها
  • انتشار گزارشات ادواری و خبرنامه‌ها
  • ایجاد ارتباطات صنی با قطعه سازان
  • برخورداری از مساعدت‌های انجمن جهت تامین مواد اولیه و یا برخورداری از تسهیلات بانکی
در آخر جلو پنجره‌های انواع خودرو های تولید ایران خودرو را دیدیم.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription